• ساعت : ۱۳:۳۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ 
چشم در چشم لنزها
مصاحبه شهردار ایلام با خبرنگاران و اصحاب رسانه
<p>چشم در چشم لنزها</p> <p>مصاحبه شهردار ایلام با اصحاب رسانه و مطبوعات در خصوص پروژه&zwnj; های بزرگ شهری از جمله میدان مرکزی&nbsp;میوه تره بار شهر ایلام تا نهضت بزرگ آسفالت مرکز پیرامون موسوم به طرح مپ</p>

"چشم در چشم لنزها"

⭕️از اَبَر پروژه میدان مرکزی میوه و تره بار تا طرح بزرگ نهضت آسفالت مرکز پیرامون شهر ایلام موسوم به "مپ"

✅ شهردار ایلام از تحقق وعده ها می گوید

تمام آنچه امروز افشین مظفری مستند و آماری از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر با رسانه ها گفت:

‍ ‍ "دستاورد تیرماهی شهردار در هفت تیر"

💥از حضور در ساختمان آجری رنگ صدا و سیما در سی و یک تیرماه تا پاسخ به پرسش‌های خطیر در هفت تیر

👈افشین مظفری به احترام مردم راهی استودیو رادیو در جنوب شهر شد و سپس برای افتتاح اولین پروژه چمن مصنوعی پارکی تاریخ استان به شمال شهر رفت.

✍ ایلام شهر➖ایلام

⭕️از اَبَر پروژه پنج هزار میلیارد ریالی در حال اجرای میدان بزرگ میوه و تره بار تا نهضت بزرگ مرکز ‌- پیرامون آسفالت شهر ایلام مشهور به "مَپ"

👈تمام آنچه امروز شهردار ایلام روی آنتن سیما و باجه مطبوعات بُرد..

✅ به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام، صبح امروز یکشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ افشین مظفری شهردار ایلام راهی ساختمان آجری رنگ صداوسیما در بلوار شهید بهشتی شد تا به استودیو رادیو برود و مهمان مردم در رسانه ملی باشد.

عبدالحمید یعقوبیان مجری برنامه صبحگاهی صدای مرکز ایلام پرسش های مردمی را احصاء کرده بود تا مهندس مظفری شهردار ایلام نیز در پاسخ به سوالات شهروندان و به احترام با ذکر آمار و ارقام پاسخ بگوید.

هرچند وقت برنامه اندک بود و کلید دار شهر ایلام را مجال آن نبود تا به جدّ و جهد به بیان مسائل و چالش ها بپردازد اما در همین فرصت مغتنم به اختصار هم به احصاء و اذکار عملکردها پرداخت و هم دغدغه های شهروندان را به دیده منت نهاد.

مهندس مظفری بعد از ترک استودیو صدا برای افتتاح پروژه ای مهم در حوزه ورزش و نشاط رهسپار پارک هفت تیر شد تا مجالی را برای کلیات آنچه در رادیو برشمرد با خبرنگاران خبرگزاری ها بگوید.

در ادامه ماحصل تجمیعی این دو فراز را توامان در این مقال آورده ایم تا به سمع و نظر شهروندان عالی مقام و رسانه های عالی مقدار برسد.

شهردار ایلام ضمن تشکر از مردم شریف و فهیم ایلامی نقد و نقادی را لازمه پیشرفت و اصلاح دانست و اظهار داشت: همانطور که مستحضرید شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام که در سال گدشته باموفقیت چالش های زیادی را پشت سر گذاشت و بر بحران های مالی و اداری آخر سال از جمله حقوق و مزایای کارکنان و کارگران، تسویه میلیاردی بدهی های برجای مانده از قبل و وصول طلب شهرداری از دستگاه‌ها و همچنین ساماندهی امورات اداری و خدماتی غلبه کرد و شهرداری را روی ریل قرار داد اما متاسفانه بدلیل استهلاک برخی ماشین آلات حوزه خدمات شهری و فضای سبز و از کار افتادن برخی دستگاه‌ها و بازنشسته شدن نیروهای ماهر در حوزه نواحی خدمات شهری و طویل شدن زمان واگذاری بخشی از عملیات پاکسازی و تنظیف شهر به بخش خصوصی باعث گردید که وقفه ای در عملیات جمع آوری پسماندها و زباله های خانگی و تنظیف و شستشوی معابر پدید آید و این عامل باعث افزایش نارضایتی ها از نحوه خدمات دهی شد که خداروشکر با تلاش و کوشش شبانه روزی همکاران سختکوش مان در شهرداری و حمایت های بی بدیل رییس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ایلام در حال پشت سر گذاشتن این چالش هستیم و ظرف چند روز آینده وضعیت بهبود پیدا خواهد کرد.

وی افزود: ابتدا ما با خرید و اضافه کردن چندین دستگاه ماشین حمل زباله و تانکر آب  پاش جهت حمل و شستشوی جداول و معابر توانستیم مشکل استهلاک و خرابی ناوگان خدمات شهری مان را رفع کنیم و سپس با واگذاری بخشی از فعالیت های شهرداری به بخش خصوصی، در حوزه خدمات شهری و فضای سبز موفق شدیم به روند پاکسازی و تنظیف شهری سرعت بخشیم.

مهندس مظفری تصریح کرد: در این مدت و تا کنون تمام مرخصی های حوزه خدمات شهری و فضای سبز و برخی واحدهای مرتبط را لغو کردیم و به صورت چند شیفته و بازدید مداوم زمان بندی شده به اتفاق  معاونین شهردار، شهرداران مناطق و مسئولان نواحی بصورت شبانه روزی در حال تنظیف و پاکسازی معابر شهر بصورت محله به محله می باشیم که البته از شهروندان فهیم و آگاه و قدرشناس مان می خواهیم که در این راه یا سعه صدر کمک کار خادمان خود در شهرداری باشند تا به امید خدا در آرامش بیشتری ضمن موفقیت در کار به تداوم اجرای سایر پروژه ها بپردازیم.

شهردار ایلام بیان داشت: هدف ما و مدیران خدمتگزاری به مردم است و مهم برای ما مردم و رضایت آنان می باشد لذا چنانچه مدیری در شهرداری ایلام در انجام وظایف خود اهمال ‌و در پاسخ به مطالبات مردم کوتاهی کند، قطعا بدون اغماض برکنار می شود، بنابراین نیازها و مطالبات شهروندان باید در کمترین زمان ممکن توسط مسولان شهرداری پاسخ داده شود.

افشین مظفری عنوان کرد: واگذاری بخشی از  خدمات رسانی در مرکز شهر به صورت حجمی صورت گرفته و جهت تسریع در روند و بهبود کمی و کیفی است.

‍ 💥بخش دوم مصاحبه شهردار ایلام با صداوسیما و رسانه ها

مهندس مظفری با اشاره به اینکه شهرداری ایلام سازمان ها،ادارات و واحدهای تابع زیادی از جمله بخش های فنی، مهندسی و عمرانی، زیربنایی و ترافیک، شهرسازی و معماری، پسماند، آتش نشانی،آرامستان، انفورماتیک، فضای سبز، مشاغل شهری، حمل و نقل، اجراییات، ترمینال، ارتباطات و امور بین الملل، فرهنگی ورزشی،اداری مالی، سرمایه گذاری، برنامه و بودجه، حقوقی و املاک و قراردادها، کمیسیون های مواد ۵ و ۱۶ و ۱۰۰، شهرداری های مناطق دوگانه شهری و چند واحد دیگر بعنوان زیرمجموعه سازمان‌های تابعه دارد که هر کدام بخشی از کار را بر عهده دارند و خالصانه به مردم خدمات رسانی می کنند می طلبد رسانه های فهیم و پرتلاش استان در انعکاس اخبار و امورات در کنار شهرداری باشند تا مردم فهیم ما خدمات شهرداری را با وجود مشکلات مالی ببیند  زیرا ما و شما یک هدف داریم و آن خدمت به این مردم آگاه و بصیر است‌.

وی در خصوص پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خاطرنشان کرد: ماهانه ۴۰ میلیارد تومان فقط پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری داریم که به موقع پرداخت می شود بنحویکه تمام مطالبات به روز است و هیچ بدهی به همکاران نداریم حتی حقوق شرکت های خدماتی تا پایان اردیبهشت ماه پرداخت شده است و این شرکت ها موظف به پرداخت حقوق کارکنان خود هستند.

افشین مظفری بیان کرد: ۶۵۰ میلیارد تومان پروژه های مهم و کلان در سه ماهه اول سال توسط شهرداری ایلام بصورت قرارداد منعقد شده است.

وی گفت: علاوه بر پروژه میدان مرکزی میوه و تره بار، دنبال راه اندازی نمایشگاه شهر خودرو و انتقال آن به بیرون شهر جهت تمرکز زدایی از مرکز استان هستیم موضوعی که آرزوی دیرینه مردم و از مطالبات جدی آنان است.

شهردار مرکز استان اضافه نمود: مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان برای تعریض دیوار نیروی انتظامی تفاهم نامه امضا شده است که بزودی این پروژه نهایی و موجب رفع گره ترافیکی بلوار خرم‌رودی شمالی می‌شود که از طریق تلاقی با بلوار شهید بهشتی به خرم رودی جنوبی اتصال پیدا می یابد.

مظفری با اشاره به تملک شدن لاین غربی بلوار پژوهش گفت به زودی وارد فاز اجرایی آن می شویم بنویسه باعث توسعه و افزایش پهنای باند سواره رو می شود‌ و عبور و مرور را تسهیل می بخشد‌.

شهردار ایلام از پروژه بزرگ نهضت آسفالت شهر ایلام موسوم به "مپ" گفت و اظهار داشت: این پروژه از محلات مرکزی شهر آغاز و تا محلات پیرامون ادامه می یابد یک پروژه مهم با هزینه ای میلیاردی است که تمام شهر را در بر می گیرد.

وی اشاره کرد: شهرداری ایلام در سه ماه اول سال بالغ بر ۶۵۰ میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده، از جمله پروژه سنگینی که میدان مرکزی تره بار در خروجی شهر می باشد  و سیل بندهای مختلفی که اجرا و ترمیم شده است 

افشین مظفری همچنین به پروژه های پارک ارغوان و دو پروژه پارک و دیوار سنگی که در حریم پارک سنگی ایجاد می شود اشاره کرد و گفت که بنا داریم این پروژه ها قبل از آغاز اربعین به افتتاح برسند.

شهردار ایلام تصریح کرد: کار سیل بندهای تندگویان و مدرس انجام گرفته و میزان اعتبار سیلبند شهید نوریان که بر اثر سیل تخریب شد از منابع شهرداری تامین شد، دو مسیر دیگر که در پونه و آزادی ۱۷ بوده کار برآوردش انجام شده که در روزهای آینده بارگذاری و ازطریق منابع داخلی شهرداری ترمیم می‌شوند.

مهندس مظفری بیان داشت: پروژه های زیادی در دستور کارمان قرار دارد از جمله در حوزه پلاک کوبی سطح شهر که بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق حوزه فناوری شهرداری و حوزه امور زیر بنایی و ترافیک در حال بارگذاری است که ان شاء الله امیدواریم از طریق فراخوان بتوانیم این پروژه سنگین که یکی از مطالبات اساسی مردم است را انجام دهیم.

شهردار ایلام در پایان ضمن تشکر از مردم و رسانه ها با اشاره به بحث مانیتورینگ شهری گفت: بحث پایش تصویری مرکز مانیتورینگ در حوزه امور زیربنایی و ترافیک انجام گرفته یکی از مطالبات شهرداری و دستگاه‌های راهور و نظارتی بوده اما در بحث دوربین های ثبت تخلف پارسال از اعتبارات اربعین بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و اعتبارات خاصی در طول ۱۴۰۳ برای این پروژه سنگین در نظر گرفته شده است که امیدواریم بر اساس قولی که آقای استاندار داده اند قرار است نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص بدهند  که بتوانیم برای توسعه، برآورد و افتتاح حوزه حراست و انفورماتیک قبل از اربعین انشاالله این مرکز مانیتورینگ شهر ایلام به بهره برسد.

http://t.me/ilam_shahr

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1403/06/10 21:03
    6.1.7.0
    V6.1.7.0