• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ 
رعایت حقوق شهروندی در سرلوحه كار شهرداری است





رعایت حقوق شهروندی در سرلوحه کار شهرداری است
.                  

🔹صادقیان شهردار ایلام در دیدار با هیات مدیره کانون وکلای استان اعلام کرد بخش عمده فعالیت های شهرداری در جهت برطرف نمودن دغدغه های شهروندی است .

🔹شهرداری در راستای احقاق حقوق شهروندی در پی ایجاد شهرداری الکترونیک و هوشمندسازی شهر است .

🔹توجه ویژه به سکونتگاه های غیررسمی که در دستور کار جدی شهرداری جهت مقابله با آسیب های اجتماعی و تحقق شعار حقوق شهروندی است .

🔹کانون وکلا پتانسیل این را دارد که پل ارتباطی و ظرفیت بسیار خوبی بین شهروندان و شهرداری باشد و میتواند آنان را به حق و حقوق خود آشنا سازد .

🔹سیاست های غلط گذشته بستر ماشینی شدن شهر را فراهم ساخته و در این راستا ایجاد شهر انسان محور پیرو احترام به حقوق انسانی شهروندان ایلامی و پیاده راه سازی سیاست جدی ما در حوزه شهری است .

💠پیرزادی مدیر کانون وکلای استان ایلام :

🔹تغییرات مثبت و چشمگیری در سطح شهر توسط شهرداری مشاهد میشود که باعث شده روح تازه ای به شهر دمیده شود که نشان از توجه جدی  شهردار ایلام به اصول و ضوابط حقوق شهروندی است .

🔹طراحی شهری ارتباط مستقیمی با کاهش جرم دارد و توجه شهرداری ایلام به نقاط حاشیه ای شهر نشان از درک و نگاه درست مجموعه شورا و شهرداری ست .

🔹معتقدیم نزدیکی نهادهای مدنی و مستقلی مانند کانون وکلا موجب تقویت بنیه شهرداری ایلام در چالش های مختلف حقوقی خواهد بود .

🔹آمادگی کاملی در کانون وکلا جهت آموزش حقوق شهروندی و مشاوره حقوقی به مردم به صورت رایگان وجود دارد
امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1403/01/25 14:50
    6.1.7.0
    V6.1.7.0